Zaloguj

Komunikacja



2013-02-01
Spotkania informacyjne dot. Węzła Drewnica
- MOSIR, 13 lutego

Spotkania informacyjne dotyczące przebiegu Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku Drewnica - Zakręt

W związku z opracowywanym projektem pt.: „Określenie przebiegu projektowanej Wschodniej Obwodnicy Warszawy w ciągu DK nr 17 na parametrach trasy ekspresowej na odcinku węzeł „Drewnica” (z węzłem) na drodze S-8 – węzeł „Zakręt” (bez węzła) na drodze nr 2, wraz z materiałami do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku węzeł „Drewnica” – węzeł „Zakręt” oraz raportem o oddziaływaniu na środowisko” obejmującym m.in.: Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe (STEŚ) dla Wschodniej Obwodnicy Warszawy, GDDKiA Oddział w Warszawie zaprasza wszystkich zainteresowanych na spotkania informacyjne z udziałem władz samorządowych oraz mieszkańców miast i dzielnic, przez które przebiegać będzie planowana trasa w następujących terminach:
Rembertów
11.02.2013 r. godz. 18.00
Urząd Dzielnicy Rembertów Sala nr 12, Al. Generała Chruściela 28,

Zielonka
12.02.2013 r. godz. 17.30
Miejskie Gimnazjum w Zielonce, ul. Łukasińskiego 1/3

Marki/Ząbki
13.02.2013 r. godz. 19.15
Budynek Trybuny Głównej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Słowackiego 21, Ząbki

Wesoła
14.02.2013 r. godz. 17.30
Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, Sala I piętro, ul. I Praskiego Pułku 31, Wesoła

Sulejówek
18.02.2013 r. godz. 18.00
Budynek Zgromadzenia Zakonnego Sióstr Służebnic Ducha Świętego, ul. Wspólna 45, Sulejówek


Zakres projektu obejmuje wariantową analizę przebiegu trasy Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku od węzła "Drewnica" do węzła "Zakręt".

Długość projektowanej trasy wynosi około 15 km i różni się w zależności od wariantu.
Obszar objęty analizą znajduje się na terenie województwa mazowieckiego i obejmuje wschodnie fragmenty Warszawy, powiat wołomiński oraz miński. Planowana trasa przebiegać będzie przez miasta: Marki, Ząbki, Zielonka i Sulejówek oraz dzielnice Rembertów i Wesoła.

Zaproponowane wariantowe rozwiązania trasy stwarzają możliwość jej prowadzenia wg ośmiu modyfikacji.

Opracowanie projektowe uwzględnia budowę drogi klasy S, dróg dojazdowych i obsługujących, budowę węzłów drogowych, obiektów inżynierskich takich jak wiadukty, kładka dla pieszych, przebudowę fragmentów istniejącego układu drogowego, budowę urządzeń ochrony środowiska, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz przebudowę i usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.

Główne parametry techniczne drogi:
- klasa techniczna drogi - S
- prędkość projektowa - Vp = 100 km/h
- prędkość miarodajna - Vm = 110 km/h
- kategoria ruchu - KR-6
- liczba jezdni - 2
- liczba pasów ruchu jezdni - 3
- szerokość pasa ruchu - 3,50 m
- pasy awaryjne - 2 x 2,50 m
- pobocza gruntowe - 2,20 m

Nowa trasa spowoduje zmniejszenie obciążenia ruchem na terenie Warszawy. Wpłynie na poprawę bezpieczeństwa użytkowników. Skróci również czas podróży, zwiększy komfort jazdy i poprawi płynność ruchu.
Trasa ekspresowa S-17 jako Wschodnia Obwodnica Warszawy będzie zamykać od wschodu Obwodnicę Warszawy.


Źródło:UM Ząbki


 







Pozostałe wpisy

ilość wszystkich aktualności: 628

212019181716151413121110987654321

Korzystamy z plików cookie tylko w stopniu niezbędnym do działania strony. Możesz je zablokować poprzez zmienę ustawień przeglądarki.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności". wiem, zamknij