Kiedyś jednym z pierwszych wydatków firmy było wykonanie szyldu i pieczątki. Teoretycznie dziś już nie musimy mieć ani szyldu, ani pieczątki. Czy aby na pewno? Przede wszystkim pieczątka i podpis jest pewną formą zabezpieczenia faktury przed fałszerstwem. "Przebierańcy" chętnie podszywają się pod czyjeś firmy by uniknąć płacenia podatków. Dopiero wprowadzenie JPK powinno wykluczyć ich oszustwa. Co do szyldu to sprawa jest nieco złożona. Mamy prawo do zachowania prywatności. Nie musimy informować złodzieja że warto nas okraść i z czego. Jednak szyld to również sposób pozyskania klientów. Oczywiście może zamiast szyldu być neon czy panel podświetlany. Dobrze też sprawdzają się ulotki, bilbordy czy oklejenie samochodu reklamą. Bez reklamy tradycyjnej ciężko będzie nam zaistnieć, zwłaszcza gdy nasza działalność nie ogranicza się do sprzedaży w sieci internetowej. Kompleksowa obsługę w tym zakresie zapewnia Fabryka Reklamy z Łodzi.