Specjalista do obsługi sekretariatu
Miejsce zatrudnienia: Warszawa Numer referencyjny: SOS/03/2018 Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało m.in.: • odpowiedzialność za sprawne oraz efektywne funkcjonowanie sekretariatu • codzienna obsługa sekretariatu, m.in. odbieranie telefonów, rezerwacja hoteli, obsługa gości, itp. • prowadzenie terminarza spotkań Zarządu • prowadzenie ewidencji dokumentów wewnętrznych oraz zewnętrznych • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; przygotowywanie i redagowanie pism; monitoring wymaganych terminów odpowiedzi • dbanie o pozytywny wizerunek sekretariatu • podtrzymywanie dobrych relacji z klientami • wykonywanie bieżących poleceń Zarządu oraz Dyrektora Biura Zarządu Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywnej znajomości angielskiego • min. 5 lat doświadczenia na stanowisku asystentki/sekretarki w firmie handlowej • wykształcenia wyższego • dobrej znajomości MS Offlice, Windows • dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy • dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego Korzyści: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie • prywatne ubezpieczenie zdrowotne • niezbędne narzędzia pracy Aplikuj: aleksandra.kowal@poczta.onet.pl Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. |